نظرسنجی سایت

نظر شما در خصوص بسته آموزشی کسب درآمد 3 میلیون در 5 دقیقه چیست؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 19707

پیوند ها

کسب درآمد 3 میلیون تومان در 5 دقیقه


کسب درآمد 3 میلیون تومان در 5 دقیقه

کسب درآمد ماهانه تا 30 میلیون تومان از طریق اینترنت

این قسمت را به طور کامل تا انتها مطالعه کنید

سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 50000 تومان درآمد کسب کند که خوب بد نیست ولی باید قید زندگی خودش را بزنه چون 12 ساعت کار میکنه و 8 ساعت میخوابد و 4 ساعت با خانواده اگه برای خرید بیرون نره این یک واقعیته ولی من دوست دارم در کمترین زمان 50000 تومان بدست بیاورم مثلا یک ساعت من همیشه اعتقاد دارم که ما باید کار کنیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا کار کنیم ما باید تفریح داشته باشیم اگر یک روز 24 ساعته ما باید 8 ساعت بخوابیم 8 ساعت با خانواده تفریح کنیم و 4 ساعت با دوستانمون بیرون باشیم و 4 ساعت کار کنیم این رویای من بود رویایی که وقتی سرکار بودم بهش فکر میکردم چون همش سرکار بودم 12 ساعت کار بعد 10 ساعت خواب بعد 2 ساعت ناهار بعد دوباره کار و کار خسته کننده بود برام بعد یه تصمیم گرفتم که بگردم روشی پیدا کنم که بتونم پول در بیارم بدون اینکه بخوام برای کسی کار کنم.

خوب مغازه که نمیتونستم اجاره کنم چون پول نداشتم شاید باورتان نشود من برای اینکه یک روش خوب پیدا کنم از خوابم زدم 12 ساعت کار 4 ساعت خواب و باقی پشت کامپیوتر دنبال انواع و اقسام روش های کسب درآمد از اینترنت تمام روش های موجود در بازار را خریدم منم یکی مثل الان تو بودم ولی هیچ کدام برای من منبع درآمد نشد که نشد یا باید فایل میفروختم یا بازاریابی یا کلیک برای 2 ریال پول که اون هم که بعد از چند روز بی خیال میشدم ولی بعد از چند ماه نا امیدی به آرزوم رسیدم و روش پول دار شدن از طریق اینترنت را پیدا کردم،اونم نه در سایت های ایرانی بلکه در سایت های کشور های اروپایی من راهی را پیدا کردم که من را به زندگی امیدوار کرد.

به جای اینکه 12 ساعت کار کنم تا روزی 50000 تومان بهم بدهند در خانه سه ساعت کار میکنم و روزی 1/800/000 تومان درآمد دارم.اصلا دنیا را یه جور دیگه می بینم وقتی یک نفر را در خیابان میبینم داره جوراب میفروشه تو سرما پیش خودم میگم چرا من ؟ چرا من باید فقط این روش را بلد باشم ؟ شاید خدا دوستم داره نمیدونم دوست داشتم همه بدونند من آدم موفقی شدم البته از این هم ترس داشتم که نکنه چشم بد جلوی موقیتم را بگیره. میدونید دوستان اوایل که داشتم پول در می آوردم دوست نداشتم کسی از راز من با خبر بشه دوست داشتم فقط من تنهایی پولدار باشم چون این روش من بود که برای پیدا کردنش وقت گذاشتم برای رسیدن به الانم سختی کشیدم.

شما خودت را بگذار جای من.از زندگیت بگذری و یه راه برای پول دار شدن پیدا کنی بعد یکی بیاد بهت بگه چطوری منم میخوام پولدار بشم شما چکار میکنی ؟ من خودم را میگم ... می پیچوندمش میگفتم سخته بلد نیستی و خیلی بهانه های گوناگون . یادمه وقتی از کارم استعفا دادم و از دوستانم خداحافظی میکردم همه می دونستند من چقدر تغییر کردم حتی همه فکر میکردند چی شده که تو سه ماه اوضاعش فرق کرده.تو چشم های همه دوستان این سوال را من میخواندم , یکی از دوستانم دستم را گرفت و گفت دیگه تحمل ندارم بگو چه کاری پیدا کردی منم بیام . ( راستش دلم براش خیلی سوخت . ولی گفتم بعدا بهت میگم ) خودخواه بودم میدونم ... خیلی بهش فکر کردم و الان میگم نه باید به کسانی که زمانی مثل خودم بودند کمک کنم


کسب درآمد از اینترنت دیگر یک شعار نیست بلکه برای عموم ثابت شده و خیلی ها به درآمدهای میلیونی رسیده اند !

یک روش در این دنیای پهناور اینترنت وجود دارد که اکثر ما از آن خبر نداریم ولی اکثرمردم اروپا و امریکا از آن اطلاع دارند و از آن روش ها هم استفاده می کنند که من هم دارم از این روش استفاده می کنم.این روش بسیار ساده است و همه افراد می توانند ازش استفاده کنند تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشند آن وقت می شود درمدت زمان کمتر از نیم ساعت تا ۳۰۰/۰۰۰ تومان پول بدست آورد.
شما نه فایلی را می فروشید و نه بازاریابی می کنید،فقط و فقط طبق آموزش من پیش میر وید و می بینید خیلی ساده است .انقدر ساده که فکرش را هم نمی کنید.

من اول قصد داشتم این آموزش را مجانی در اختیار مردم قرار دهم ولی وقتی افرادی آموزش های بی ارزشی را برای فروش گذاشتند و من هم قبل از این روش آنها را خریدم و به نتیجه نرسیدم،من هم بر آن شدم تا برای آموزشم ارزش قائل بشم با این تفاوت که آموزش من از همه ِ آموزش ها متفاوت تره و کسب درآمد در آن با ضریب اطمینان 120% وجود دارد.

عزیزان همین الان دو تا در جلوی پای شما قرار داره.روی یکی از درها نوشته ورود و دیگری نوشته خروج تصمیم با خودتونه که آینده را چگونه می خواهید اگر آینده خود را دوست دارید و می خواهید هم زندگی کنید هم پول داشته باشید از درب ورود وارد شوید و می بینید که همه چیز حقیقت داره و میشود خیلی ساده به 3/000/000 تومان در کمتر از نیم ساعت دست پیدا کرد یا تردید می کنید(تا این جا 90% افراد تردید کرده و خارج شده اند) و از درب خروج خارج خواهید شد و تا سال ها به این فکر خواهید کرد که پشت در ورود چی بوده و به زندگی معمولی خود ادامه می دهید.

به هر حال تصمیم با شماست من تلاشم را برای شما کرده و خواهم کرد زیر دوست دارم ایرانی شاد و ثروتمند داشته باشم.

بالاخره همه که نباید پولدار باشند کسی به خواستش میرسه که بهایش را پرداخت کند.دوستان شما همین امروز می توانید شروع کنید و اولین درآمد خودتان را کسب کنید . دوست دارم دنیای خودتان را از امروز بسازید .

ما شما را پولدار نمی کنیم،شما را موفق خواهیم کرد و ایمان داریم پول با موفقیت بدست خواهد آمد.

این روش:فروش فایل،همکاری در فروش،بازاریابی،تبلیغات کلیکی،فروش سامانه پیام کوتاه و هر آنچه درباره کسب درآمد از طریق اینترنت دیده اید نیســت ! متفاوت تر از چیزی که به آن فکر می کنید. 

یک توضیح مهم و ضروری 

نمی خواهم مثل بقیه آموزش هایی که در اینترنت پخش شده از جملات تبلیغاتی استفاده کنم و یا پرینت حساب یا لیست تسویه حساب ها از درآمدهای خود را برای شما قرار دهم ( که می تواند فوتوشاپی باشد ) می خواهم یک آموزش واقعی در اختیار شما بگذارم و اگر راضی نبودید با کمال رضایت مبلغ را برگشت می دهم چون از آموزش خودم مطمئن هستم.

ما در اینجا ویدیویی را از عمل کرد خودمو در دوره ۱۵ روزه قرار دادیم که با استفاده از همین روش می باشد.

ویدیوی عملکرد :

۴/۱ تا ۴/۱۵ موجودی : ۲۶ ملیون تومان

این آموزش به صورت 100% ویدئویی و قدم به قدم با تدریس مهندس طلوعی کار آفرین برتر سال 94 می باشد.

چی شد که اینجوری شد؟

من برنامه نویس ، طراح وب سایت ، همینطور مدرس هم هستم ! و تقریبا یکسال هر کاری می کردم و 2 سال در شرکت های اینترنتی و بازاریابی سابقه ی کار داشتم. چندین سال باحقوق 500 تا 600 هزار تومانی کار میکردم راستش به جایی نرسیدم!چون علاوه بر مخارج خودم،مخارج خانواده ام هم روی دوشم بود.

توی شرکت اینترنتی باید از دیوارای بدون پله بالا میرفتم و وایرلس وصل می کردم و سردستگاه چاپ بنر تاشب خفه می شدم (شانس آوردم از بخار رنگ نمردم و طی یکسال و رهاش کردم).یک مدت هم در بازاریابی شرکتی خاص کار می کردم که سرم کلاه گذاشتند و حقوقم رو ندادند.

این آموزش برای کسانی طراحی شده است که داستان آن‌ها و پول داستان جن و بسم‌الله است. اگر مدام در حال کار و فعالیت هستید اما از نظر مالی درجا می‌زنید در این آموزش به طور مفصل نه تنها به دلایل این اتفاق پرداخته‌ام بلکه برای تک‌تک این مسائل راه‌کارهای عملی ارائه کرده‌ام. اگر از لحاظ مالی حداقل یک بار در زندگی خودتان به آخر خط رسیده‌اید همین حالا شروع کنید چون تمام اتفاقات این آموزش از زمانی شروع شد که من به خاطر فقر اقدام به خودکشیکردم. خدا را شاکرم که نافرجام بود و از آن بیشتر خدا را شاکرم که مسیر زندگی خوب را به من نشان داد. اینجا قرار نیست شما یک سری مطالب کپی شده یا ترجمه خارجی مطالعه کنید، داستان من داستان زندگی واقعی است. از فقر و نداری شروع و به پول و ثروت ختم می‌شود. هر چه در این آموزش آمده است نتیجه اتفاقات و تجربیات،فردی فقیر بوده که در حال حاضر یک معلم و مدرس ثروت است.

خواهش می کنم برای ترس از بی پولی و فقر خودکشی نکنید!

به این نتیجه رسیدم که هیچکدوم از این کارها فایده یا آینده ای نداره !
من همیشه دوستان خودم رو از بین چت روم های خارجی انتخاب می کردم.وقتی نا امیدشدم یه روز که داشتیم صحبت می کردیم بهش گفتم نمیدونم چیکار کنم همه ی راه های کسب درآمد از اینترنت رو امتحان کردم همه موقت و بی فایده بودن.بهش گفتم شما اونجا چیکار میکنید از چه راهایی درآمد دارین؟به من گفت اکثر مردم کشور من از طریق ***** فعالیت دارند و درآمد مردمشون از این روش است.
پرسید توهم امتحانش کردی ؟
گفتم نه ! واینجا بود که راز اون لاکچریای تهرونی رو فهمیدم ، حدود دو ساله این کارو دارم انجام میدم و روز به روز به درآمدم افزوده میشه .

 

سوالات متداول :

سوال : اگه شما در روز انقدر درآمد دارید چرا آموزشش رو می فروشید ؟

سلام وقتی گفته میشه کسب درآمد از اینترنت یعنی شما باید از تمام منابع خود استفاده کنید.میخوام یه مثال کوچک بزنم:

کریس رونالدو یک فوتبالیسته که در سال درآمد میلیاردی از فوتبال دارد ولی با این همه درآمد چرا در تبلیغات هم ایفای نقش میکنه (مثل تبلیغ برای شامپوی کلیر و ...) و کسب درآمد می کند؟ ما خدا روشکر درآمد خوبی داریم ولی از فروش آموزش هم کسب درآمد می کنیم.شما تجربه ما را می خرید و یک معلم به شما مجانی درس نمیده.شما باید به معلم خود پول بدید تا تجربه خودش را در اختیار شما بگذارد .

سوال : آیا میتوانم با این محصول از همین امروز درآمد داشته باشم ؟

خیر ، حداقل یک هفته

سوال : چگونه به این محصول اعتماد کنم؟

ما و بسیاری از دوستانم (خریداران) داریم از این آموزش کسب درآمد می کنیم ، برای همین ویدیوی عملکرد خودمونو در یکماه برای شما قرار دادیم اگر این آموزش را خریدید و نتوانستید ازش کسب درآمد کنید دیگر دنبال کسب درآمد از اینترنت نباشید که پولتان را دور خواهید ریخت 

دوستان ما برای اینکه به شما ثابت کنیم،یه ویدیو مخصوص درپکیج گذاشتیم که به شما نشون میده چطور درکمتر از 30 دقیقه یک میلیون تومان درآمد کسب کردیم و این موضوع شوخی نیست.

سوال : این محصول مثل بقیه روش های کسب درآمد در اینترنت است؟

خیر ، این روش کاملا خاص و تعداد کمی در ایران از این روش اطلاع دارند که کاربران ما هستند ، ما به شما تضمین می دهیم اگر این آموزش برای شما تکراری یا خاص نبود وجه پرداختی را عودت می دهیم.

سوال : نیاز به تمرین هم داریم ؟

بله.هیچ کس یک شبه میلیاردر نشده و نخواهد شد و هر کس چنین وعده ای رو بده شک نکنید که کلاهبردار است.

سوال : نیاز به دانش برنامه نویسی است ؟ من سایت ندارم می تونم ؟ تا امروز هیچ کاری نکردم

همه ی افراد عادی میتوانند به درآمد برسند (پلتفرم آماده است نیازی نیست کاری کنید)

توجه : این آموزش برای تمام سنین، مرد و زن، پیر و جوان، با هر سطح سواد، بیکار و شاغل و … همه و همه تهیه شده و همه قادر به انجام آن هستند.

با اطلاعاتی که تا به امروز راجع به اینترنت کسب کرده اید قضاوت نکنید ، این شیوه متفاوت است.

 


مبلغ واقعی 12,085,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,042,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (2)

علیرضا
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۳

سلام در یک کلمه می تونم بگم عالی بود.ممنون از زحمات شما

سمیرا
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴

سلام آموزش جالبی بود و تا حالا ارائه نشده بود سپاس از شما
فقط سوال داشتم آیا بروزرسانی هم دارد یا خیر؟

پاسخ:سلام ممنون از نظر شما.این آموزش کامل ترین ورژن ویدیویی هست و نیاز به بروزرسانی ندارد.موفق باشید

تهران-خیابان پیروزی-کوچه قانع عبادی-پلاک10-واحد3

هر چیزی می تواند قابل فروش باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما